tiistai 3. huhtikuuta 2012

Tässäpä teille turhaa juttua!

Teen tämmösen, vaikka tuskin jaksan vastata mihinkään näistä kovin rakentavasti! 8D
_____________________________________________________________

FAKTOJA MINUSTA

1. Seksuaalinen suuntautuminen
Tää on näitä elämän suuria kysymyksiä, joihin en osaa vastata, ainakaan nyt. En miteenkään tunne vetoa kumpaankaan sukupuoleen, et kai sit en tällä hetkellä siitä välitä. Oishan se joskus kiva saada perhe ja silleen, mut tiedä häntä mihin tämä maailma vie. u__u Tyttöjen kanssa juttelen ja olen paljon mieluummin, mut luulen että se on ihan normaalia. Tosin isä on sanonu tyyliin: "Jos tuot poikaystävän, se lentää pihalle. Ja jos tuot tyttöystävän, jäät perinnötttä". Kannustavaa!

2. Missä olen todella huono
Monissa asioissa. Mut ekas tulee mieleen matematiikka ja taustojen piirtäminen. Kumpikin on yhtä tuskaa, eikä oikein onnistu. Ja silti haluisin osata molemmat. No, aina ei voi voittaa. :/ Ja sit oon huono liikunnassakin!

3. Kenen sylissä tahtoisin olla
En tiedä! Mut varmaan jonku läheisen ihmisen! ( kökkövastaus.com )

4. Parhaat ensitreffini
En oo ees koskaan ollu treffeillä, joten mahdotonta :D

5. Kuvaus itsetunnostani
Se kyl riippuu aika paljon tilanteesta. Kai toi normi itsetunto on ihan hyvä, mut siis välillä tulee kauhee teiniangst, ku jokin asia menee huonosti. Ja joo, sorrun kyl itsesääliinkin välillä. Mut joskus itsetunto sit power uppaa oikein kunnolla, jos jokin asia onnistuu. Mut sit se laskee taas pian normitasolle. Itsetuntoni on jännä.

6. Parhaat ystäväni 
Aah en tykkää ystävien luokittelemisesta mitenkään parhaiksi. No, Pipilia on luultavasti kuitenkin rakkain ystäväni, häneen oon tutustunu joskus ihan pienenä, ja ihan vaan kyseisen henkilön ajattelukin saa mut paremmalle tuulelle. Mut kaikista ystävistäni välitän tosi paljon <3

7. Lempikirjani
Hei ei näin vaikeita kysymyksiä! Mulla on siis oikeesti vaikeeta sanoo mitään lempijuttua. o____o Mut Soturikissat kirjoista tykkään, Pimeyden hetki taitaa olla niistä parhain ( oon lukenu enkunkielisiäkin ), ja sit Orrin, Usvasaaren sankari oli kanssa tosi kiva! C: Yönsiiven velhotkin on ihan jees, saamarin pelottava kylläkin! Ja sit suosikkisarjakuvia on monta, mut niitä ei kai luetella kirjoiksi...?

8. Suurimmat "turn offit" 
Epämukava ja itsekäs luonne ainakin. En tykkää sellaisista ihmisistä hyhyh. Ja niistä, jotka ei kunnioita muita tai välitä niiden mielipiteistä ynnä muuta. En sit osaa paremmin sanoo, mut epäilyttävän näköset tyypit joo. En silti haluis arvioida ihmistä heti esim. ulkonäön perusteella, mut tosin voihan sekin hieman vaikuttaa.

9. Kuvaus parhaasta ystävästäni
Pipilia: Hauska, mukava, kuuntelee mua, osaa lohduttaa mua, tykätään samoista asioista, sopivasti seko, ihanan rauhallinen ja ylipäätään sellainen ystävä, jonka jokainen ihminen haluaisi. Aivan ihana persoona, josta ei voi olla pitämättä!
Tussi: Hauska, keksii aina jotakin, mikä naurattaa, pervo, sekopää ja kaikkea muuta mahdollista. Pipilian serkku, ja kyl on tosi mukava tyyppi hänkin!
Ja sithän mun kaikki kaverit on tosi persoonallisia ja ihania! Ilu <3

10. Lempieläimeni
Ör lisää vaikeita kysymyksiä. Minähän kielsin jo! Mut monista eläimistä tykkään hirveesti, mut ehkä suosikkieläimiä on kaikenmoiset linnut, etenki pöllöt. Ne on upeita, ja mua ei lakkaa hämmästyttämästä se niiden kyky lentää ääneti! Tosi kauniita ja kuinka paljon erilaisia lintuja onkaan! óuò Tykkään ihan kaikenlaisista linnuista, korppikotkistakin! Maailma on ihana paikka kun on lintuja! Niitä on mukava seurailla ja kuunnella.

11. Joku ketä ikävöin
Vaari ehdottomasti! <3 Edesmennyt on hän jo, mutta siis aivan ihana ihminen oli, ja pyytteettömästi ihailin häntä. Hauska ja mukava ihminen hän oli.

12. Syy edelliseen erooni parisuhteessa
No en oo koskaa ollu parisuhteessa, nii mahdotonta tääkin! x)


13. Mitä tein eilen
Olin koulussa, luin fysiikan kokeisiin, päivitin blogia, datailin ja muuta mukavaa. Sekoilua mesessä Tussin ja Pipilian kanssa. Plus piirsin sen haukkakuvan, joka oli edellises blogipäivitykses.

14. Suurimmat saavutukseni
Piirtämisessä kehittyminen! Ja sit joku 8 ½ matikan kokeesta. :) No en oikeesti tiedä, mikä ois mun suurin saavutus.

15. Kuvaus ihmisestä ketä inhoan eniten
No perus assholet, draamatyypit ja muut tälläiset! Ja sit pienet lapset. Ehkä koska ne ei tykkää musta jostain syystä >___< Ainakaan kaikki. Enkai oo tarpeeks viihdyttävä.

16. Lempibiisini tällä hetkellä
Öhöhö en kyl todellakaan tiedä! Frontside Ollie no ei. Ei mul kai oo mitää lempibiisii :'D

17. "how my last kiss when down"..? 
Anteeksi tajuamattomuuteni. En käsitätä tätä xD

18. Mitä pidän viehättävänä toisessa ihmisessä
Mukava luonne, kiva ulkonäkö ja hyvä käyttäytyminen ainakin. Pojissa tykkään sit ihan perustyypeistä, jotka on mukavia C: Tytöist en sit tiiä, ihan kun vaan mukavia ja sellaisia ovat nii joo

19. Kaikki eläimet mitä minulla on ikinä ollut
No, Pena on meidän koira, ja se on perheen oma lemmikki. Mut tällähetkellä mun ihan omat elukat on gerbiilisiskokset Nelli ja Liisa. Ja sit toi meidän toinen kultakala Otus luokitellaan kai mun omaks 8D Plus omenakotiloni ( asuvat akvaariossa, vesielukoita ). Niitä on yhteensä 4 niitä omppuja.

20. Lempi-jäätelömaku
Vanhan ajan vanilija ja päärynä

21. Paikka missä haluaisin juuri nyt olla
Tääl kotona on ihan mukavaa n__n

22. Ilkein asia mitä kukaan on minulle sanonut
Se et oon tunteeton eläinrääkkääjä ( mistähän sekin tuli? O___o ) ja sit ne kiusaamisen yhteydessä sanotut asiat.

23. Missä olen aikaisemmin asunut
En missään muualla ku täällä C:

24. Rakastan sinua jos...
Kohtelet mua hyvin, annat rahaa aina kun pyydän ja oot uskollinen sekä huumorintajuinen ynnä muuta


25. Tulevaisuudensuunnitelmat
Niistä mulla ei oo mitään aavistustakaan vielä 8D

26. Sisäinen konflikti itseni kanssa
Se et oon laiska, ja haluisin olla monissa asioissa paljon parempi ku oon 

27. Mitä teen huomenna
Teen fysiikankokeen, oon koulussa, teen läksyt, meen hih hoppiin ja sen jälkeen luultavasti datailen

28. Mitä haluan olla vanhempana 
En oikeestaan tiedä. Mut jotain sellaista haluisin tehdä, mistä tykkäisin ja missä oisin hyvä!

__________________________________________________________________________

Siinä oli eka osa, teen toisen osan sit ku löydän. xD Ajattelin kans pistää faktoja mun fursonasta Viruksesta, mut eiköhän tos oo jo tarpeeksi tekstiä.


Haluun oppii piirtään Pokémoneja. Tääki onnistu vasta linetysvaiheessa. Ja copyt koska on haluun pistää ne, ettei kukaan pölli!


- Sirita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti