maanantai 2. huhtikuuta 2012

otsikko

ÄÄÄH koetan maksimissaan päivittäin pistää tänne blogiin tekstejä. Pistin tästä jo mainostusta devaan, toivon että saan lukijoita. Toivon.
Yks luokkalainen tuli tänään kahden viikon matkalta, ja anto kaikkee ostamaansa tavaraa muille. Sainko minä jotain...? Taidatte arvata vastauksen. Tiedän, ei kaikki muutkaan saanu, mut sit ne sai, joita kyseinen tyyppi ei sit kunnolla oikeen tunne. Kai. angst >____<
Ja tänään tulikin toinen trolli, kiitos Tussin, Pipilian serkun! Hää trollas mua mesessä, esitti Pipiliaa. Mutta huomasin kuka oli kyseessä! Olenko vähän paras.


Piirsin tän nopesti, koska blogi tarvitsee kuvapostuksen! Se on random haukka! Ja copyright sen takia, ettei kukaan urpo tule ja pölli C: Ja miks haluun antaa tolle haukalle nimen Marsu? O_o

Tiedättekö tunteen kun on liian paljon ideoita, ja niitä ei voi toteuttaa! Tai voisi, mutta olen liian laiska. Argh kuolen sen takia. No en oikesti. Toivon ainakin niin. Ihan sarjakuvaideoista puhun, niitä mulla on  monia mutmut....
Ja hei, olen jopa lukenut kokeeseen tänään! Näin tämä elo sujuu!

Yritin kanssa löytää jotain musiikkia tähän, mut ei tällä kertaa. Valitan.

- Sirita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti