sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Kissatrolli ja muuta mukavaa

DeviantART antoi minulle kivan yllätyksen näin aprillipäivänä, kissatrollin! Kissaihminen olen, joten ihan mukavaa toi on. Ja sai vielä Whiskers - badgenkin jos teki random kissa kuvan ja silleen. Sehän on mukavaa! Ja joo, tuossapa on siis päivän kunniaksi tekaisema random kissakuva. Ja muuten, tämäpä on jo saanut jotain 15 kommenttia, kun parhaimmat kuvani saavat jtn 8 kommenttia. Elämän suuria totuuksia trollauksia. Ja tänään, näin aprillipäivänä, on enoni syntymäpäivä. Olen hänelle kortinkin tekaissut, annan sen sitten perjantaina kun hän tulee käymään c: Ihan onnistunut kortti oli, haluisin näyttää sitä myös täällä netissä, mutta isäkulta ei  jaksa nähtävästi laittaa skanneria/tulostinta tähän mun koneeseen jee. Selitän tääl kaikkee, vaikka mun blogilla ei ole edes yhtään lukijaa. No jaa, kai sitä pitää jonnekkin kuulumisia kirjoittaa. 8D Taidanpa linkata tänkin blogin devaan ja ties minne. Hm, jännä juttu, et niin moni on kiinnostunut mun improsarjakuvasta, LOUHITURKIT. Eikai se idea ole niin ihana, vaan joku random nopeesti keksitty. Suuri totuus on paljastettu jeejee.
Jostakin syystä YouTube ei tänään pidä musta. Mokoma aprillipäivä, ku Tubekin trollaa mua. Niin, mullahan on uusi käyttäjäkin YouTubessa, SiritaLynx. Menkää katsomaan, jos kiinnostaa ( eihän mul edelleenkää oo lukijoita täs blogis löl ).
Aijon myös tämän vuoden puolella aloittaa ensimmäisen fursuittini. Hahmo on luultavasti sekorotuinen koirahahmoni, Jake. Se oli aluks Jack, mut Jake on parempi nimi miusta sille. Et saa nähdä kuinka senkin kanssa käy. Postaan kai sit tänne edistymisvaiheita siitä suitista sit. JA EI, TÄMÄ EI OLE APRILLIA!

Ja sit jotain random kuvia Viron matkalta, eläintarhasta:






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti