perjantai 4. toukokuuta 2012

Kokeet on pahaksi terveydelle

Niin ne on.
Eli siis, köksän koe suoritettu, monta, monta koetta vielä jäljellä...! Stressi iskee >_<
HNNG mullahan on jo 4 lukijaa blogilleni! Oi kiitos paljon ihmiset! *haliruttu*

Mulla ois paljonki valitettavaa kerrottavaa elämästäni, ja huonoista päivistä ja kaikkea muuta angstia. Mutta en mä uskalla kertoo... :/ Siihen on syynsä, ne murhaavat katseet joskus alakoululla, kun kerroin miltä musta tuntuu. Luokassa. Opettaja käski. Ja nyt en enää puhu tunteistani kenellekkään muulle ku vanhemmille ja Pipilialle. Tiedän, että mun kaverit ei syyttäis mua, mutta silti...
ja nyt taas tunnen itteni valittavaks idiootiks, joka haluaa vain huomiota. Ehkäpä joskus puran tunteitani tähän blogiin. Nyt sit vaa turvaudutaan vent arttiin, I guess. Jos siihenkään äääh. Sen siitä saa ku koulus ei oo ketään kaveria kelle puhua, ku ketään ei kiinnosta mun asiat. Oon kai sit niin tylsä ihminen. Ja kun on oppinu piilottamaan tunteensa jo näin kauan nii ei voi kai sit mittäään.

Ja random kokeisiin liittyvä eeppinen kuva, minkä joskus löysin netin ihmemaasta, eli ei ole itse tekemäni:






















Totta on tämä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti